¡Hola! - Reisverslag uit Chiclana de la Frontera, Spanje van Do en Syl - WaarBenJij.nu ¡Hola! - Reisverslag uit Chiclana de la Frontera, Spanje van Do en Syl - WaarBenJij.nu

¡Hola!

Blijf op de hoogte en volg Do en Syl

01 Februari 2014 | Spanje, Chiclana de la Frontera

Hola todos!

Hier ff snel een eerste berichtje van ons, om te laten weten dat we goed zijn aangekomen! We zitten nu ff in de Mac want daar hebben we gratis wifi!

Morgen zullen we beginnen met het plaatsen van onze avonturen!
Keep in touch;)

Hasta mañana!
Xx Do en Syl

• 01 Februari 2014 - 19:09

Dennis:

Heel veel plezier chicas!

• 01 Februari 2014 - 19:11

Hermy Van Steijn Van Hensbroek:

Hallo Allebei, ik ben echt blij dat jullie goed zijn aangekomen en ik ben ook benieuwd naar de avonturen

die jullie vanaf vandaag gaan beleven. Nu zijn we uiteraard benieuwd of jullie in jullie apartement ook een
    aansluiting hebben op internet. We zullen rustig afwachten.Voor jullie 2de nacht lekker slapen en morgen gezond weer op.

• 01 Februari 2014 - 19:58

Marie-Thérèse:

Hallootjes meiden, ben nieuwsgierig naar jullie avonturen. Tot gauw. Dikke knuffel

• 01 Februari 2014 - 20:30

Mariette:

Hoi meiden, leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Veel plezier en hopelijk hebben jullie het vannacht iets warmer! Liefs

• 01 Februari 2014 - 23:00

Ruben En Marjon:

Hallo Chicas,

We hebben jullie site ook gevonden.
    Leuk om te horen en te zien dat alles goed is.
    Ziet er gezellig uit daar in Spanje.
    Have fun!

Femke:

Holla chicas!!
    Que tal?
    Ziet er goed uit dames! Lekker zonnetje! Jaloeers.. Haha
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!
    En tot snel!
    Xxx

• 02 Februari 2014 - 11:33

Diana:

Hallo Sylvie, helemaal leuk joh zit je lekker in spanje. maandag 1e werkdag ben benieuwd hoe die spaanse oudjes jullie vinden haha. nou groetjes he have fun

• 02 Februari 2014 - 23:44

Alexandra:

Ach ik zit de boel in de verkeerde volgorde te lezen...:) ..ik leer 't wel..., leuke foto's!!!